Autor Wątek: Regulamin forum Banid.pl  (Przeczytany 6102 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JSokol

Regulamin forum Banid.pl
« dnia: 28.08.2011, 22:23:09 »
Regulamin Forum Banid.pl

Rozdział I – Korzystanie z Forum

1. Korzystanie z forum banid.pl/forum jest nieodpłatne i dostępne dla wszystkich Użytkowników forum.
2. Wszystkich Użytkowników Forum obowiązuje zasada wzajemnego poszanowania i tolerancji.
3. Nie jest dozwolone dodawanie Informacji, które nie są zgodne z obowiązującym w Polsce prawem, a w szczególności:
a) przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.),
b) zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.),
c) obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego),
d) obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego),
e) propagują alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.),
f) propagują środki odurzające, narkotyki (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.),
g) zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego),
h) zawierają treści pornograficzne.
i) Informacje mające charakter reklamowy lub promocyjny dodawane przez użytkownika bez zgody administracji są natychmiast usuwane.
4. Publikowane na stronach Forum Informacje o charakterze reklamowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Forum nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
5. Pomoc techniczną i informację na temat korzystania z Forum można uzyskać wysyłając wiadomość na adres [email protected]


Rozdział II – Rejestracja i Ochrona Danych Osobowych

1. W celu uzyskania pełnego dostępu do Forum użytkownik musi wypełnić formularz rejestracyjny. Wypełnienie formularza jest niezbędne aby otrzymać indywidualną nazwę użytkownika i hasło.
2. W formularzu rejestracyjnym należy podać: nick, hasło, e-mail, a także numer Steam_ID.
3. Użytkownik dodając Informacje podczas rejestracji gwarantuje, że podane przez niego dane są prawdziwe.
4. Podanie nieprawidłowego adresu e-mail uniemożliwi Użytkownikowi pełnoprawne korzystanie z Forum.
5. W momencie rejestracji osoba korzystająca z Forum (Użytkownik) wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora w celach:
a) obsługi uczestnictwa Użytkownika na Forum,
b) marketingu bezpośredniego lub pośredniego towarów lub usług Administratora bądź innych podmiotów niż Administrator tj. podmiotów współpracujących z Administratorem,
c) przesyłania Użytkownikowi informacji handlowych drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu.
6. Każdy zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z Forum i usunąć swoje konto. W tym celu należy usunąć swoje konto w panelu Użytkownika.
7. Użytkownik zakładając konto na forum Banid.pl i dodając Steam_ID łączy swoje konto forumowe z profilem Banid.pl


Rozdział III - Ustalenia końcowe


1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Kodeksu Karnego.
2.Właściciel – Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności cywilnej, karnej i administracyjnej, za korzystanie przez Użytkowników z Forum w sposób sprzeczny z zaleceniami regulaminu.
3. Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego regulaminu. O wszystkich zmianach będzie powiadamiał w tym temacie.
4. Każdy Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i akceptuje wszystkie jego postanowienia.

Regulamin w praktyce

1. Długość i sens wypowiedzi

Jeżeli to możliwe staraj się nie rozwlekać swoich wypowiedzi w nieskończoność. Zbyt długie teksty są obciążające i niewiele osób może mieć tyle samozaparcia, aby dobrnąć do ich końca. Odpowiadaj na tematy jeśli naprawdę masz coś do powiedzenia. Staraj się unikać odgrzebywania przestarzałych i nieaktualnych tematów, wypowiadania swoich uwag w gniewie i dodawania wypowiedzi składających się z kilku słów. W przeciwnym wypadku możesz się narazić na oskarżenia, że zaśmiecasz i spamujesz forum a to już grozi warnem (punktami karnymi, które użytkownik może otrzymać za nieprzestrzeganie regulaminu).

2. Spontaniczność i emocje


Nie pisz spontanicznie i pod wpływem emocji (szczególnie tych negatywnych), lecz dobrze przemyśl co chcesz powiedzieć i w jaki sposób. Przeczytaj swoją wypowiedź przed jej dodaniem z perspektywy drugiej strony. Wszystko jest zrozumiałe? Staraj się unikać błędów ortograficznych oraz literówek. Prawidłowa interpunkcja także pozytywnie wpłynie na odbiór twojej wypowiedzi.


Pamiętaj, że jeśli napiszesz coś w złości a inni użytkownicy forum też nie będą mieli akurat dobrego humoru to powstanie awantura, która do niczego nie doprowadzi a jedynie pogorszy sytuacje.


3. Tematyka wypowiedzi

Zanim założysz nowy temat na forum upewnij się, że ktoś nie poruszył takiego wątku wcześniej. Jeśli założysz nowy wątek mimo że podobny już istnieje nie zdziw się, jak po chwili twojego tematu już nie będzie a Ty będziesz miał warna na swoim koncie. To od nas wszystkich zależy czy forum będzie przyjazne, czytelne, wolne od spamu i bezsensownych wypowiedzi. Żaden z moderatorów nie ma za cel gnębienia userów i utrudniania mu funkcjonowania na forum poprzez kasowanie jego wypowiedzi.
Pamiętaj także, żeby zakładać wątki w prawidłowych działach.


Zabronione jest:
•   ponowne zamieszczanie tej samej wypowiedzi,
•   odpowiadanie bezpośrednio poniżej swojej ostatniej wypowiedzi,
•   używanie WIELKICH LITER,
•   czcionki o rozmiarze powyżej 4 (z wyłączeniem moderatorów, super moderatorów i administratorów),
•   używanie koloru czerwonego (z wyłączeniem moderatorów, super moderatorów i administratorów),
•   wielokrotnych znaków interpunkcji, aby się wyróżnić.


4. Dane osobowe

Pamiętaj – na forum każdy ma dostęp do tego co piszesz. Jeśli opublikujesz swoje dane osobowe to mogą one trafić w nieodpowiednie ręce.


5. Wolność słowa

Na forum Banid.pl panuje wolność słowa (w granicach dopuszczalnych przez prawo i regulamin forum). Zakazane są:
•   wypowiedzi / ksywy faszystowskie, wulgarne i namawiające do agresji,
•   wypowiedzi obrażające inne narodowości, mniejszości narodowe, religie oraz osoby niepełnosprawne,
•   zdjęcia i treści erotyczne,
•   tematy tabu: kanibalizm, koprofilia, nekrofilia, zoofilia, pornografia dziecięca.

6. Reklama strony prywatnej

Jeżeli chcesz zareklamować stronę prywatną lub forum możesz to zrobić za pomocą linka w sygnaturze lub na tablicy ogłoszeń stosując się do panującego tam regulaminu.
Linki do stron/for z pornografią i z warezem w tematach oraz sygnaturze są zabronione we wszelkich formach (bezpośredni link, link jako hasło, link w temacie, link w nicku itd.).
Jeżeli chcesz umieścić komercyjną reklamę na witrynie Banid.pl proszę o wiadomość na adres [email protected]


7. Dodatkowe regulaminy

Poszczególne fora wymagają dodatkowych zasad, które nie są objęte w ogólnym regulaminie. Jeżeli taki regulamin istnieje i jest przyklejony w danym forum to należy go przestrzegać. W razie konfliktu z regulaminem ogólnym forum należy przestrzegać regulaminu zamieszczonego w danym dziale.


8. Konsekwencje nieprzestrzegania regulaminów



Wszystkie wypowiedzi naruszające postanowienia regulaminów będą usuwane lub modyfikowane przez moderatorów (bez konieczności powiadamiania usera). Według uznania moderator może dać użytkownikowi dodatkowo warna w postaci punktów karnych. Punkty te tracą ważność i są usuwane z systemu najczęściej po 30 dniach - chyba, że moderator uznał inaczej (może skrócić bądź wydłużyć ten czas). Jeżeli uzbierasz co najmniej 100% punktów karnych w tym czasie to dostaniesz tymczasowego bana. Ban automatycznie zostanie anulowany jeżeli stan punktów na koncie spodnie poniżej 100%.


Punkty karne:

•   Zła kategoria - Temat został umieszczony w złym dziale – 10% punktów karnych
•   Wulgaryzmy - Wulgarny język używany w wypowiedzi – 20% punktów karnych
•   Kolor czerwony – Używanie koloru czerwonego w postach (dozwolone tylko moderatorom, super moderatorom i administratorom) – 15% punktów karnych
•   Lekki Spam - Powtórne posty bezsensowne – 25% punktów karnych
•   Ref-Link - link polecający do strony zarabiania pieniędzy, innych systemów polecających lub innych stron (dotyczy także stron zawierających Ref-linki)- 40% punktów karnych
•   Obrażanie - Obrażanie osobiste innych użytkowników. – 40% punktów karnych
•   Reklama - Reklama stron warezowych, pornograficznych lub komercyjnych. – 50% punktów karnych
•   Pornografia! – 100% punktów karnych
•   Spam - Powtórne posty zawierające w treści reklamę dla własnych stron / Nicki zawierające w swojej nazwie nazwę strony – 100% punktów karnych
•   Pornografia dziecięca – Umieszczanie pornografii dziecięcej na forum – 100% punktów karnych (dożywotni ban, w razie potrzeby zgłoszenie do odpowiednich instytucji karnych))

Moderator ma prawo dać inną liczbę punktów karnych


9. Odpracowywanie warnów

Użytkownik ma prawo odpracować warna pomagając innym Użytkownikom forum w ich problemach. Jednakże takie działanie musi być zauważone przez Moderatora.


10. Skargi i zażalenia

Skargi i zażalenia na pracę moderatorów można zgłaszać poprzez PM do Moderatora Globalnego lub Administratora
« Ostatnia zmiana: 26.08.2012, 23:09:31 wysłana przez Kielon »
Pozwalam sobie ignorować wiadomości typu "jesteś?" i "cześć". Nie ignoruję wiadomości konkretnych, sensownych - w których od razu przechodzicie do sedna sprawy a ja w wolnym czasie odpisuję.