Autor Wątek: Ave !!  (Przeczytany 7412 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline glutex

  • Użytkownik
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mamamba
    • UgTeam.eu
  • Steam_ID: 0:0:37251123
Ave !!
« dnia: 13.12.2011, 16:26:29 »
Witam, wątpię aby ktokolwiek tutaj mnie znał, tak więc postaram się Wam trochę przybliżyć moją osobę.
Mam na imię Paweł, na forach występuję pod nick'iem "glutex", w grze natomiast jako "Mamamba". Ile mam lat - możecie sprawdzić w profilu. Mieszkam na Śląsku w okolicach Pszczyny. Z wykształcenia jestem Informatykiem. Z CS'em jestem już związany chyba z 10 lat (z przerwami), ale dobrze pamiętam jeszcze wersję 1.5 i bodajże pierwszą mapę na której grałem - cs_crackhouse. Mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej, jednak wszystko zależy jak potoczy się przyszłość. Z pewnością łączy mnie z Wami dezaprobata dla ludzi nie umiejących zachować zasad zdrowej rywalizacji, czyli potocznie mówiąc - cheater'ów. Myślę, że BanID "odwala" kupę dobrej roboty, a przy pomocy innych serwisów może bardzo skutecznie zepsuć sporo krwi cheater'om i to nie tylko w Polsce. Byłem H@ oraz Moderatorem kilku sieci, współtworzę nadal pewną sieć lokalną zrzeszającą graczy z moich okolic, oraz aktywnie udzielam się na jeszcze dwóch sieciach. Posiadam także dość duży zasób poradników dotyczących Counter-strike'a w wersji 1.6, które może po zaaklimatyzowaniu się tutaj, zamieszczę na forum. Obecnie gram na myszce kulkowej (co widać po moim nick'u w grze - "Mamamba | Ball Mouse") - Trust Ami Mouse 250S Cordless. W normalnych warunkach używam poniższego sprzętu:

Karta Graficzna: nVidia GeForce 7600 GS
Karta Dźwiękowa: Sound Blaster Audigy
Słuchawki: Creative Fatal1ty
Mysz: A4T EVO XGame Laser Oscar X750 Red Fire USB
Internet: Netia 1Mb