Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi do najczęściej zadawanych przez Was pytań:

1. Co muszę zrobić, by mój profil był oznaczony jako "znany"?
Musisz być rozpoznawalny na polskiej scenie CS 1.6 lub mieć konkretne zasługi dla rozwoju polskiego e-sportu. Nie pomoże tutaj wymyślanie osiągnięć, błaganie mailami, próby przekupstwa ani odkupowanie kont Steam od "starych wyjadaczy". Ranga ta jest przeznaczona dla osób zasłużonych, a pozostali mogą się wyróżnić pośród tłumu poprzez konto premium.

Osoby, które zasługują na konto "znane", a nie są jeszcze dodane, można zgłaszać poprzez formularz kontaktowy, przy czym w przesyłanej wiadomości koniecznie proszę podać Steam_ID gracza oraz konkretne uzasadnienie.

2. Czy moja sieć może być uwzględniana przy bazie banów serwerów publicznych?
Tak, pod warunkiem, że amxbans Twojej sieci zawiera co najmniej 1000 "własnych" banów na Steam_ID. W przeciwnym razie szkoda transferu i obciążenia serwera na sprawdzanie pod kątem banów w praktycznie pustych bazach.

Jeżeli Twoja sieć spełnia ten pierwszy i najważniejszy warunek, to po weryfikację tego oraz dalsze kroki można się zgłaszać poprzez formularz kontaktowy.

Liczbę unikalnych banów na Steam_ID w bazie można sprawdzić logując się do bazy danych na której stoi amxbans, po czym wykonać należy polecenie SQL:

SELECT COUNT(DISTINCT player_id)
FROM amx_bans
WHERE ( player_id LIKE 'STEAM_0:0:%' OR player_id LIKE 'STEAM_0:1:%' )
AND admin_nick != 'Banid'
AND LENGTH(player_id) <= 19

3. Założyłem niedawno konto na ESL, a Banid go nie pokazuje. Co robić?
Gdy Banid nie znajdzie konta ESL dla danego Steam_ID, to ponowne sprawdzenie wykonywane jest po tygodniu. Jeżeli nie chcesz czekać tych maksymalnie kilku dni prześlij mi swoje Steam_ID, to wymuszę ponowne sprawdzenie przed czasem.

4. Usunąłem konto na ESL/zmieniłem nazwę konta ESL, a Banid wciąż pokazuje stare dane. Co robić?
Prześlij mi swoje Steam_ID, to wymuszę ponowne sprawdzenie kont ESL dla Twojego Steam_ID - wtedy wszystkie dane będą najświeższe.

5. Założyłem konto na Cybersporcie, a Banid go nie pokazuje. Co zrobić?
Gdy Banid nie znajdzie konta Cybersport dla danego Steam_ID, to ponowne sprawdzenie wykonywane jest po dwóch dniach. Jeżeli nie chcesz czekać tych maksymalnie kilkunastu godzin prześlij mi swoje Steam_ID, to wymuszę ponowne sprawdzenie przed czasem.

6. Jak dodać/zmodyfikować/usunąć więcej informacji do mojego profilu na Banid?
Dodatkowe informacje można dodać poprzez zakładkę "więcej o mnie". Wystarczy tam uzupełnić te dane, które chcesz by były wyświetlane i poprawnie zweryfikować to, że jest się właścicielem tego konta. Weryfikacja polega na dopisaniu do swojego nicka na Steam Community podanego ciągu znaków. Po zakończeniu weryfikacji, kod ten można usunąć ze swojego nicka.

Modyfikacja polega na wykonaniu tych samych czynności co powyżej - pola które uzupełnisz, zostaną zmodyfikowane w Twoim profilu. Te zaś, których nie zmienisz a wcześniej były uzupełnione - zostaną bez zmian.

Aby usunać dawniej wprowadzoną rzecz (np team) należy w dokonać akutalizacji opisanej powyżej, przy czym w pole które chce się usunąć należy wpisać "usun" (bez polskich znaków).

7. Mam stronę internetową i chciałbym się z Wami wymienić buttonami/bannerami.
Banid nie prowadzi wymiany buttonami. Jedyną formą reklamy na stronie jest skorzystanie z lewego bloku reklamowego bądź z reklamy za SMS. Wszelkie szczegóły dostępne są pod tym adresem.





> Kliknij, by wczytać statystyki odwiedzin <


Polityka cookies

Steam
Copyright © since 2010 by JSokol
Design by Marverix
Poleć nas:
a